stampanti murale uv è stampanti di pavimentu per salvà a quantità di tinta cinque punte

Printers uv Wall è stampante inkjet di culore in linea utilizanu un grande costu in u prucessu hè a quantità di cunsumu d'inchiostro, più utilizatori inchiostro per ammaistrà e cumpetenze per salvà a quantità di tinta, l'accumulazione di un longu tempu, almenu 10% di u u costu di tinta UV pò esse salvatu.

1, sceglite l'inchiostru uv ghjustu

Giniralmenti ùn facirmenti aduprà cartridges non-uriginale, perchè a grana maggiuranza di cartridges hannu spugna, cartridges non-uriginale cù più spugna dissoluta, l 'outlet inchiostro cù filtri azzaru inossidabile ùn scuntrà i esigenze, hè facile à causari blockage nozzle.

2 、 Risolve u fenomenu off-color prima ch'ellu sia troppu tardi

Se a stampante murale uv stampa u culore è u culore affissatu nantu à u screnu hè inconsistente, significa chì a spraying di u fenomenu di deviazione di culore.U mutivu principali di stu fenominu hè paràmetri software improper, o per via di a versione di u driver hè troppu bassu, o l'utilizatori in i paràmetri di u software di stampa per qualchi paràmetri inappropriati, scontru sta situazione, deve esse risolta in una manera puntuale.

3, ùn lanciate micca spessu l'impresora di uv murale è l'impresora di pavimentu

stampante uv ùn lasciate micca cumincià spessu, perchè ogni volta chì cuminciate, u dispusitivu hà da pulisce l'ugello, per perdi un pocu di tinta, se sceglite una stampante uv industriale high-end, pudete stabilisce un pocu tempu per riavvia senza pulizziari l'ugello. per salvà a tinta.

4, sceglie u modu di stampa dritta

stampanti murali uv furnisce 4-6 modi di stampa, diversi modi di stampa cunsuma diversi livelli di tinta.S'ellu hè una pruduzzione ordinaria di pittura spray, pò esse stabilitu à a precisione di u modu di produzzione 4pass per stampà.A ricerca di alta precisione, pudete sceglie 6pass, 8pass è altri modi di pittura spray pattern.

5, almacenamentu di tinta UV

Per esse piazzatu in a ventilazione, retroilluminazione, scaffali, ùn mette micca nantu à a terra, fate attenzione à a vita di l'inchiostru di l'inchiostru hè di solitu in 1 annu, assai utilizatori ùn fate micca attente à a tinta pusata nantu à a terra, soprattuttu in l'invernu. , hè faciule fà chì a tinta si solidificà è precipitate è cusì scrapped, chì hè una gran perdita.

2995586a b9d79b8b


Tempu di Postu: Aug-18-2022