Classificazione è vantaghji è svantaghji di stampante UV murale universale

Stampante UV murale per piastrelle

L'imprese UV di u muru di u fondu sò aduprate per a stampa di superficia di vari tipi di piastrelle.Hè nutate chì, per via di i sfarenti tippi di tile, certi superfici sò vitrati è assai lisci, chì necessitanu una capa per esse spruzzata prima di stampà.Certi superfici ùn sò micca glazed è rough, è ponu esse stampati direttamente.

Vantaghji di u muru di tile

1, aduprate per decoru farà chì a qualità di a casa pareva migliurà assai, è ci sò assai grafici chì ponu sceglie di sceglie, pudete puru sceglie secondu u vostru stile preferitu di gràficu di u muru di tile, per esempiu, stile localizatu, Europeu è Stili americani, stili non-mainstream, etc Tù dinù ponu fà u vostru ritrattu favuritu u muru vo vulete.

2, perchè u prucessu di pruduzzione hè di brusgià u mudellu nantu à a tile o incisione, è infine ottene u culore, cusì l'aspettu visuale hè un grande piacè, in fondu u culore ùn cambia micca novu, l'umidità, etc. ùn serà micca cum'è wallpaper It ùn era micca bagnatu per un bellu pezzu.

3, ma ancu un puntu hè assai impurtante perchè hè fattu secondu a vostra parsunalità, pò esse fattu secondu i vostri bisogni di decoru è a dimensione attuale, cusì pò esse dichjaratu chì hè unicu in a maiò parte di e zone vicinu à voi.

4. U muru di tile hè u puntu culminante di a decorazione di u salottu.Pò riflette u gustu di u pruprietariu è a cunservazione artistica.Per quessa, quantu à aduprà u muru di fondo TV è u materiale hè assai impurtante, è u muru di fondo TV tiled pò lassari risolviri stu prublema.

Difetti di u muru di tile:

Sicondu statistiche, u prezzu di i muri di piastrelle ùn hè micca prezzu, è certi buttreghi in terra ponu vende centinaie o ancu millaie di metri quadrati.Sè site in linea, i prezzi seranu assai più prezzu.

2, Plus hè persunalizatu, cusì normalment ci vole 10 ghjorni per cumprà per vede u vostru muru di tile.

Suggerimentu: Pudemu andà in una tenda vicinu per sapè nantu à i stili è i prezzi favuriti, è cusì.Pudemu ancu circà in Internet per a paraguni di l'impressioni Foshan Shang.

Stampante UV murale di vetru

Ci hè dui punti principali d'attenzione in l'applicazione attuale di stampanti UV di pareti di vetru.

Di solitu, a stampa di vetru hè una stampa di specchiu, è u spinu cerca.U vantaghju di questu hè chì u mudellu ùn vene micca in cuntattu cù l'omu è hè impermeabile, resistente à i scratch, etc.

U sicondu puntu hè a spraying di l'oliu di lacca.Stu prucessu di trattamentu post-stampa prolonga a vita di serviziu di u mudellu è migliurà u rendiment impermeable, à alta temperatura, resistente à i scratch.

Ci hè ancu parechje persone chì piace u stilu simplice è mudernu di decorazione.Aduprà materiali di vetru è metalli cum'è pareti di fondo di TV pò purtà un forte sensu di mudernità à u salottu, per quessa hè ancu un materiale di muru di fondo cumunimenti utilizatu, ancu s'ellu u so costu hè relativamente bassu., ma a custruzzione hè più difficiule.

Alcune linee metalliche sò incrustate bè, è l'effettu ùn hè micca male.Certi cunsumatori preferiscenu ancu aduprà vetru dipintu cum'è u muru di fondo.Per stanze cù menu luce, ci hè spaziu per l'illuminazione rinfurzata.Fattu di vetru, pare mudernu.

Carta da parati murale stampante UV

In a stampa tradiziunale di stampanti UV murale di carta da parati, i schermi di seta occupanu più proporzioni.Cù a dumanda di i mercati persunalizati è persunalizati, l'imprese uv sò entrate gradualmente in u campu di a stampa di carta da parati.In generale, a proporzione di wallpapers in tutta l'industria di stampa di uv wall hè relativamente chjuca.

Dopu parechji decennii di sviluppu, u muru di carta da parati hà una larga gamma di applicazioni, assai variità è custruzzione còmuda.Perchè un gran numaru di pruduzzione pò esse accettatu à i prezzi ordinali, si pò dì chì più di 30% di i materiali di u muru di fondo utilizanu u muru di carta da parati.

In ogni casu, u muru di carta da parati hè deficientu in antifouling è a prova di umidità.Ci vole assai tempu, u culore hè sbiadito, u ciculu di vita hè cortu, è u rendiment di prutezzione di l'ambiente hè poviru.

Stampante UV di fondo di muru di legnu

Ùn avemu micca scunnisciutu cù u lignu di lignu, è l'avemu appiicatu assai largamente in u prucessu di decorazione.Per esempiu, porte, finestri, armarii, mobili, etc., ponu aduprà vernice.

Attualmente, ci sò più è più persone chì l'utilizanu cum'è un muru di fondo di TV.Perchè hà una larga gamma di culori, è u prezzu hè affordabbli, l'usu di pannelli decorattivi cum'è mura di fondo rende difficiuli di scontru cù altri materiali di lignu in u salottu è pò esse megliu cumminatu.Formà un stile di decoru unificatu hè ancu assai convenientu per a pulizia.

Se pensate ancu chì hè troppu monotonu, allora appiccà una stampa di a vostra calligrafia preferita è pittura nantu à u lignu di lignu.L'effettu serà megliu.L'usu di impiallacciatura per fà u muru di u fondu di TV, pudete sceglie una varietà di culori, ùn avete micca a preoccupari di u prublema cù a stanza ùn pò esse cumminata, in generale solu sessanta o settanta yuan a!


Tempu di post: 16-lugliu-2021