Cumu sceglite una stampante à getto d'inchiostro ecunomica in u 2022?

Cumu sceglite una stampante à getto d'inchiostro ecunomica in u 2022?Credu chì parechji utilizatori sò più preoccupati di sta questione, allora chì hè u standard di costu?

Prima di tuttu, u rapportu prezzu-prestazioni hè u rapportu di u valore di rendiment à u valore di u prezzu di u pruduttu.Cum'è un dispositivu di marcatura, a diffarenza di rendiment di a stampante inkjet hè assai grande, è a gamma di prezzu hè ancu relativamente larga.Per quessa, cum'è un utilizatore, hè evitata di affruntà stu prublema quandu sceglie.Allora cumu pudemu cumprà una stampante inkjet di più prezzu?In fatti, prima di sta quistione, duvemu cunsiderà chì tipu di macchina hè più adattata per a nostra propria impresa.Se una stampante inkjet hè costu-efficace, ùn hè micca ciò chì avemu bisognu.Iè, allora ùn hà micca assai sensu.

Pigliate a stampante inkjet di caratteri chjuchi chì avemu più familiarizatu, hè largamente usata in i campi di e bevande, l'alimentariu è a medicina.Si pò scuntrà i bisogni di marcatura di a maiò parte di i prudutti, è pò ancu esse usatu in diverse scene cù ambienti industriali cumplessi..Tuttavia, per certi prudutti elettronichi d'altu standard, PCB, FPCB è altri circuiti è cumpunenti, pò esse micca cumplettamente adattati.Interconnessione intelligente, cumunicazione trà i dispusitivi, stampa di dati variabili in tempu reale, è codice QR A forma hè visualizata, è pò esse una scelta più curretta per cunnette cù u MES \ ERP di fabbrica.

Da quì sopra, pudemu vede chì sottu a premisa di risponde à i bisogni di l'utilizatori, u vantaghju di u prezzu è u vantaghju di u serviziu sò l'impresora inkjet più efficaci di costu!Un rendimentu stabile è affidabile hè un equipamentu di marcatura industriale, è u standard qualificatu ùn affetterà micca seriamente u prugressu di a produzzione di a fabbrica di u cliente.Dunque, cum'è cunsumatori, utilizatori, fabbriche è marche, cumu sceglie una stampante inkjet più economica in 2022?

1. Avete bisognu di avè una certa cunniscenza di a vostra propria industria è capisce cumu u listessu tipu di prudutti sò codificati è identificati, cum'è farmaceutiche, chimichi di ogni ghjornu, cumpunenti elettronici, manciari, bevande, materiali di custruzzione, cables, è altre industrii. pò Per mezu di ricerca di u mercatu, vede cumu u metudu di assignazione di codice di i pari hè implementatu, è chì tipu d'equipaggiu hè sceltu.

2. Dopu avè cunnisciutu u nostru equipamentu adattatu, pudemu paragunà è sceglie trà e marche.Dopu avè ottinutu i paràmetri tecnichi impurtanti di u core di l'equipaggiu, pudemu più screen.

3. Brand a bocca di bocca, dopu avè capitu a marca di u fornitore di l'equipaggiu promettenti, pudete investigà a situazione di l'applicazione di u mercatu per vede cumu i clienti rispundenu à a bocca di a marca, cumpresa a stabilità di l'equipaggiu, i costi d'usu più tardi è u serviziu dopu a vendita A situazione hè investigata. nantu à sti trè punti.

4. I costi di usu più tardi, cumpresi a riparazione, u mantenimentu è e pulitiche di garanzia è altri ditaglii cunnessi, ancu s'ellu ùn sò micca prublemi chì saranu affruntati in a prima fase, ma cum'è un equipamentu di marcatura industriale, a vita di serviziu hè relativamente longa.In stu prucessu, ci vole à affruntà Hè megliu à capisce u prublema in anticipu, cusì chì u rendimentu costu pò esse calculatu à longu andà.


Tempu di post: 17-mar-2022