Chì ghjè u principiu di a stampante inkjet UV è chì campi sò usati?

A stampante inkjet UV hè veramente chjamata secondu a so struttura di sistema.Pudemu capisce in dui parti.UV significa luce ultravioletta.L'impresora inkjet UV hè una stampante inkjet chì richiede luce ultravioletta per asciucà.U principiu di funziunamentu di a macchina hè u listessu cum'è quella di a stampante piezoelectric inkjet.I seguenti presentanu i principii è i campi d'applicazione di a stampante inkjet UV in dettaglio.

 1

Chì ghjè u principiu di a stampante inkjet UV

1. Hà centinaie o più cristalli piezoelectrici per cuntrullà parechji buchi di ugetti nantu à a piastra di ugetti rispettivamente.Per mezu di u processu di u CPU, una seria di segnali elettrici sò emessi à ogni cristallu piezoelettricu attraversu a scheda di cunduttore, è i cristalli piezoelettrici sò deformati., u voluminu di u dispusitivu di almacenamentu di liquidu in a struttura cambierà di colpu, è l'inchiostru sarà espulsu da a bocca è falà nantu à a superficia di l'ughjettu in muvimentu per furmà una matrice di punti, furmendu cusì caratteri, numeri o gràfiche.

2. Dopu chì a tinta hè espulsa da u nozzle, u cristallu piezoelectric torna à u so statu uriginale, è a nova tinta entra in u nozzle per via di a tensione superficiale di a tinta.A causa di l'alta densità di punti d'inchiostro per centimetru quadru, l'applicazione di stampante inkjet UV pò stampà testu d'alta qualità, loghi cumplessi è codici à barre è altre informazioni, è cunnette à a basa di dati per ottene una codificazione di dati variabili.

3. L'inchiostru UV hè generalmente cumpostu di 30-40% resina principale, 20-30% monomeru attivu, è una piccula quantità di photoinitiator è agenti leveling simili, defoamer è altri agenti ausiliari.U principiu di curazione hè un cumplessu.Prucessu di cura di a fotoreazione: Dopu chì l'inchiostro UV assorbe a luce viola currispondente da u fotoiniziatore, i radicali liberi o monomeri cationici sò generati per polimerizà è reticulate, è u prucessu di cambià istantaneamente da u liquidu à u solidu.Dopu chì a tinta UV hè irradiata cù luce ultravioletta in una certa gamma è frequenza, pò esse secca rapidamente.L'impresora inkjet UV hà e caratteristiche di l'asciugatura rapida, una bona aderenza, senza obturazione di l'ugello, è un mantenimentu faciule.

Campi d'applicazione di a stampante inkjet UV

L'imprese inkjet UV sò largamente usate in l'alimentariu, a medicina, i chimichi di ogni ghjornu, a stampa di etichette, a stampa di carte, l'imballaggio è a stampa, a medicina, l'elettronica, l'hardware è altre industrie.Stampa di logò nantu à materiali piani cum'è pelle è prudutti cum'è sacchetti è cartoni.


Tempu di Postu: Apr-27-2022