Manutenzione è mantenimentu di testi di stampa inkjet

Cum'è u cumpunente core di una stampante inkjet, a testa di stampa hè assai impurtante.Un capu di stampa hè assai preziosu, è serà assai doloroso per aduprà per un bellu pezzu.Per allargà a vita di a testa di stampa, duvemu fà qualchì mantenimentu è mantenimentu nantu à a testa di stampa di a stampante inkjet.Mantenimentu

Cum'è u cumpunente core di una stampante inkjet, a testa di stampa hè assai impurtante.Un capu di stampa hè assai preziosu, è serà assai doloroso per aduprà per un bellu pezzu.Per allargà a vita di a testa di stampa, duvemu fà qualchì mantenimentu è mantenimentu nantu à a testa di stampa di a stampante inkjet.

Se i metudi di mantenimentu è e misure di mantenimentu sò in u locu, pò allargà a vita di a bocca è crea più valore per u so fabricatore.Allora cumu si deve mantene a bocca?Scuprimu inseme !

Per mantene e teste di stampa funziona in modu ottimale, duvemu stampà quant'è più ritratti pussibule dui ghjorni prima chì a stampante sia ufficialmente operativa.C, M, Y, K barre di culore deve esse aghjuntu à i dui lati per assicurà chì a testa di stampa hè sempre in un statu lampante.

U metudu di mantenimentu di a bocca dopu chì u travagliu di ogni ghjornu di a stampante inkjet hè finitu

U primu passu hè di accende u dispusitivu.

U sicondu passu hè di prima pulisce a spugna moisturizing cù una solu suluzione speciale, è pour a suluzione di purificazione nantu à a spugna per soak.

Passu 3: Move a bocca torna à a stazione di pulizia in l'estrema destra, per chì a bocca è a spugna idratante sò strettamente cumminati.

U quartu passu, mantene u statu di sopra è lasciate l'impresora per a notte.

Metudu di mantenimentu di salvezza

1. Fate attente à u mantenimentu di a macchina in u manuale d'utilizatore

2. O per piacè cuntattateci per a guida prufessiunale di i tecnichi.

Metudu di mantenimentu di l'ugelli

1. Preparate una buttiglia di suluzione debbuli di tinta di solvente o suluzione di pulizia di tinta d'acqua

2. Prima di chjude, per piacè mette gocce di pulizia spiciali in a tappa di a pila di tinta, resettate u trolley, è chjude nurmale.

3. Se e cundizioni permettenu, stampate un teste di stampa ogni ghjornu per assicurà a pruduzzioni di tinta cumpleta da a testa di stampa

4. Se a macchina ùn hè micca usata per più di 3 ghjorni, chjappà i dui tubi d'inchiostro sottu à a tappa di a pila d'inchiostro cù clips, è lasciate un pocu di liquidu di pulizia in a tappa di a pila di tinta per assicurà chì a superficia di a testa di stampa hè umita è micca. seccu.

5. Se a macchina ùn serà micca aduprata per una settimana o duie (micca adattatu per un chjusu longu), preparanu un rotulu di pellicola plastica, tagliate un pezzu, è sparghje nantu à u pad di tinta di a pila di tinta.Aghjunghjite un pocu, lasciate a testa di stampa resettata, poi spegne.

A testa di stampa hè senza dubbitu u cumpunente più impurtante in un dispositivu di stampa inkjet.A testa di stampa hè divisa in dui tipi: testina di stampa di schiuma termica è testina di stampa micro piezoelettrica.


Tempu di post: 19-Jan-2022